"Klienci muszą wiedzieć, że reprezentujesz coś dla nich ważnego"
howard schultz
Trzy największe imprezy targowe z branży reklamowej odbędą się w pierwszym i trzecim kwartale 2024 roku. Wszystkie w Warszawie. Czym się różnią i dla kogo są dedykowane?
RemaDays – Warszawa – 30.01.2024 – 2.02.2024
Print-Tech Expo – Warszawa – 3.09.2024 – 5.09.2024
Festiwal Marketingu – Warszawa – 18.09.2024 – 19.09.2024
RemaDays to jedne z największych i najważniejszych targów branży reklamowej i marketingowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Targi te odbywają się corocznie w Warszawie, w przyszłym roku ich 18-sta edycja. Gromadzą szerokie spektrum przedsiębiorstw i dostawców z branży związanej z:
Targi reklamy RemaDays stanowią doskonałą okazję dla przedsiębiorców, sprzedawców, projektantów i innych profesjonalistów w dziedzinie reklamy, aby zaprezentować swoje produkty, pozyskać nowych klientów, nawiązać kontakty biznesowe i dowiedzieć się o najnowszych trendach w branży reklamowej. Targi te oferują szeroki zakres produktów i usług związanych z reklamą, w tym artykuły promocyjne, gadżety reklamowe, materiały do druku, reklamę na pojazdach, odzież reklamową, technologie cyfrowe i wiele innych.
RemaDays to ważne wydarzenie dla wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie reklamy i marketingu oraz nawiązać kontakty biznesowe w tej branży.
Print-Tech Expo to targi poświęcone technologii druku i szeroko pojętemu przetwarzaniu graficznemu. Tego rodzaju targi skupiają się na nowinkach, rozwiązaniach i technologiach związanych z drukiem, produkcją materiałów drukowanych oraz przetwarzaniem obrazów i treści w kontekście przemysłu graficznego. Oto kilka kluczowych aspektów, które mogą być omawiane podczas targów:
Targi te są ważnym wydarzeniem dla wszystkich zainteresowanych przemysłem graficznym, od właścicieli firm drukarskich, przez grafików i projektantów, po osoby zajmujące się marketingiem i reklamą. Dają one możliwość zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
Profil odwiedzającego targi RemaDays może być zróżnicowany, ale najczęściej obejmuje osoby związane z branżą reklamową, marketingową oraz promocyjną. Oto kilka typowych grup ludzi, które odwiedzają targi reklamy oraz marketingu:
Przedsiębiorcy i właściciele firm | Osoby prowadzące własne firmy, które poszukują nowych sposobów promocji i reklamy swoich produktów lub usług. Mogą być zainteresowane gadżetami reklamowymi, materiałami promocyjnymi i usługami związanymi z reklamą. |
Specjaliści ds. marketingu | Osoby pracujące w dziale marketingu lub reklamy w firmach różnych branż. Odwiedzają targi reklamy, aby znaleźć nowe pomysły na kampanie reklamowe, rozwiązania technologiczne oraz dostawców usług reklamowych. |
Agencje reklamowe | Przedstawiciele agencji reklamowych, którzy szukają inspiracji, nowych dostawców oraz możliwości rozwoju swojego biznesu. |
Graficy, architekci i projektanci | Osoby odpowiedzialne za projektowanie materiałów reklamowych, ulotek, katalogów, banerów, czy oznakowania firm. Na targach reklamowych poszukują nowych rozwiązań graficznych i dostawców, a także poszerzają swoją wiedzę o nowości w tworzywach sztucznych, mediach do druku oraz wszelkich nowoczesnych rozwiązaniach. |
Drukarze | Przedstawiciele firm zajmujących się drukiem, którzy poszukują nowych technologii, maszyn drukarskich, materiałów oraz partnerów biznesowych i dostawców. |
Osoby z działów zakupu | Osoby, które mają na celu znalezienie dostawców gadżetów reklamowych, odzieży firmowej i innych materiałów promocyjnych. |
Inwestorzy i przedstawiciele instytucji finansowych | Osoby zainteresowane inwestycjami w branżę reklamy, marketingu i reklamę zewnętrzną. |
Studenci i uczestnicy szkoleń | Osoby, które chcą zdobyć wiedzę na temat najnowszych trendów i rozwiązań w dziedzinie reklamy i marketingu. |
Profil odwiedzającego targi reklamowe jest zróżnicowany i zależy od konkretnych potrzeb i interesów każdej osoby. Targi z branży reklamy, poligrafii i marketingu oferują bogatą gamę produktów i usług, dzięki czemu przyciągają szeroką grupę profesjonalistów – warto się na nich pojawić chociażby dla samego NETWORKINGU!