Kreujemy reklamę Wspieramy twój biznes

"Klienci muszą wiedzieć, że reprezentujesz coś dla nich ważnego"
howard schultz

oznakowanie firmy

Dlaczego warto zainwestować w oznakowanie firmy?

Oznakowanie firmy w szeroko rozumianej reklamie ma wiele korzyści i jest kluczowym elementem budowania rozpoznawalności marki oraz pozyskiwania Klientów.

Oto kilka powodów, dla których warto oznakować firmę oraz produkt:

  • Rozpoznawalność marki: Oznakowanie firmy pomaga w budowaniu rozpoznawalności marki. Logo, nazwa firmy i inne elementy graficzne stają się identyfikowalne przez Klientów, co sprawia, że Twoja firma staje się bardziej znana, zaczyna się o niej mówić.
  • Budowanie zaufania: Przywołując swoje logo i nazwę firmy, budujesz zaufanie wśród Klientów. Klienci często bardziej ufają firmom, które są im znane i z którymi mają pozytywne doświadczenia.
  • Konsekwencja: Oznakowanie firmy pomaga w utrzymaniu spójności w komunikacji marketingowej. Spójne wykorzystywanie logo, kolorów i stylu pomaga budować wizerunek firmy. W takich działają pomagają tworzone przez grafików komputerowych tak zwane Key Visual czyli księgi znaków opisujące logotypy, hasła reklamowe, czcionki, kolorystykę i wiele innych elementów.
  • Wyróżnienie od konkurencji: W konkurencyjnym środowisku rynkowym oznakowanie firmy może pomóc w wyróżnieniu się. Dzięki unikalnemu logo i stylowi graficznemu Twoja firma będzie przyciągać uwagę potencjalnych Klientów.
  • Budowanie emocji: Oznakowanie firmy może pomóc w budowaniu emocji wokół marki. Dobrze zaprojektowane logo i reklamy mogą wywoływać pozytywne uczucia u Klientów, co może przekładać się na lojalność i większą chęć zakupów.
  • Łatwiejsza identyfikacja: Oznakowanie produktów w nazwę czy logo ułatwia Klientom identyfikację produktów i usług. W niezliczonej ilości produktów
  • Profesjonalizm: Oznakowanie budynku siedziby firmy w reklamy zewnętrzne daje odczucie profesjonalizmu. Wysokiej jakości kasetony reklamowe, litery przestrzenne czy inne szyldy dają spójny wizerunek marki i mogą przyciągać bardziej wymagających Klientów.
  • Pamięć marki: Mocne oznakowanie firmy może sprawić, że zostanie ona w pamięci Klienta na dłużej. A w sytuacji potrzeby zakupowej trafi do Ciebie stając się kolejnym kontrahentem.
  • Kierowanie ruchem: Oznakowanie firmy pomaga w kierowaniu uwagą Klientów. Wyróżniające się logo, slogan czy hasło reklamowe przyciąga uwagę i skieruje ją na kluczowe informacje. Kilka przykładowych haseł reklamowych, które większość z nas od razu kojarzy z właściwą marką: „Just do it”; „I’m lovin it”; „Red Bull doda Ci skrzydeł”; „Das Auto”; „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”.

Możliwości reklamy zewnętrznej

Nie od dzisiaj wiadomo, że pierwsze wrażenie ma istotną rolę przy podejmowaniu decyzji zakupowej. Dlatego oznakowanie zewnętrzne firmy jest tak istotne. Zadbaj o estetykę reklamy zewnętrznej, kasetonu podświetlanego, liter 3d, tablicy informacyjnej, aby przyciągnąć uwagę i budować rozpoznawalność marki.

Wśród elementów oznakowania siedziby w reklamę może znaleźć się:

  1. kaseton ledowy – przestrzenna forma montowana w większości na elewacji budynku umożliwiająca umieścić dane typy: logotyp, nazwa firmy, hasło reklamowe, stronę www. W tym przypadku często mniej informacji znaczy lepiej.
  2. litery przestrzenne – forma giętych elementów z podświetleniem, która umożliwia prezentację na budynku logo, nazwy firmy lub usługi.
  3. tablice kierunkowe – najczęściej wolnostojące tabliczki kierujące Klienta pod właściwy budynek, drzwi, na odpowiedni parking. Mają one szczególne znaczenie jeśli Twoja firma znajduje się w większym kompleksie budynków. To również forma nawigacji w galeriach handlowych.
  4. folie okienne – jest to nośnik do wszechstronnego wykorzystania. Daje znacznie większą powierzchnię reklamową, którą można zaprojektować jako zdjęcia, hasła reklamowe, szerszy opis produktów czy usług aniżeli praktykuje się to w reklamach przestrzennych.

Reasumując, warto zainwestować w odpowiednie oznakowanie firmy i dbać o spójność w komunikacji marketingowej, ponieważ może to znacząco wpłynąć na sukces i rozpoznawalność Twojej marki a także na wielkość sprzedaży.

Nasi klienci