Strona główna » Blog » Dlaczego car wrapping czyli oklejanie samochodów jest popularne?
Dlaczego car wrapping czyli oklejanie samochodów jest popularne?
Jest przynajmniej kilka powodów, dla których car wrapping stanowi dużą wartość dodaną inwestycji. Zapoznaj się z nimi:
Oklejanie powierzchni lakierowanej jest procesem odwracalnym.
Usługa oklejania jest tańsza od lakierowania całego samochodu.
Proces car wrappingu często trwa o wiele krócej niż lakierowania. W naszej firmie zajmuje to około 3-4 dni w zależności od stopnia skomplikowania, wielkości pojazdu oraz ilości używanej folii. Po tym czasie samochód jest od razu gotowy do dalszej jazdy.
Folia na lakierze stanowi jego dodatkową ochronę. Folie mają grubość 70-120 mikronów, dla porównania powłoka lakiernicza ma około 90 mikronów.
Mamy pełną dowolność personalizacji pojazdu. Możemy bazować na setkach kolorów i dziesiątkach struktur – ogranicza nas wyłącznie wyobraźnia.
Osiągamy fantastyczne efekty wizualne, które ciężko uzyskać przy lakierowaniu lub jest to wręcz niemożliwe. Może wykorzystać folie zadrukowane dowolną grafiką (mobilna reklama Twojej firmy, produktu lub usługi) użyć folii typu kameleon, chrom, karbon z głębokim tłoczeniem, powierzchnię szczotkowaną (złotą lub srebrną) i wiele innych.
Folie samochodowe ochronne – dlaczego warto?
Folie ochronne typu PPF to specjalistyczne bezbarwne i wysoce elastyczne folie o podwyższonej grubości około 200 mikronów, które dedykowane są na części w szczególności narażone na otarcia nie tylko pyłu, piasku, ulicznego zanieczyszczenia ale również otarcia spowodowane bieżącym użytkowaniem. Zabezpiecza również przed czynnikami kwasowymi, solą drogową, promieniami UV, sokami z drzew czy ptasimi odchodami! Oklejanie samochodów folią naprawdę działa!
Najczęściej takie folie aplikuje się na:
lampy,
wnęki klamek,
próg załadunkowy,
przedni zderzak,
maskę,
część czołową dachu,
próg załadunkowy bagażnika,
ranty drzwi.
Im wcześniej pomyślimy i wykonamy zabezpieczenie lakieru folią ochronną tym mniejsze ryzyko jego uszkodzenia czy odprysku. Warto również takie oklejanie wykonać przed dalszą podróżą czy wakacyjną trasą.
Mobilna reklama Twojej firmy – podwójna korzyść!
Oklejając samochód zadrukowaną folią nie tylko zabezpieczasz lakier i dodajesz mu żywotności ale również reklamujesz swoją firmę, produkt czy usługę.
Zaprojektowanie grafiki na samochód nie należy do prostych czynności tak samo jak jego oklejanie dlatego oddaj temat w ręce profesjonalistów i ciesz się podwójną korzyścią.
Jak wybrać firmę do car wrappingu?
Wybierając firmę zawsze zweryfikuj jej portfolio, opinie ale przede wszystkim zapytaj o:
co składa się na projekt graficzny oklejanego samochodu?
jaka folia zostanie użyta do oklejania?
czy folia jeśli będzie zadrukowana zostanie pokryta laminatem? Jeśli tak to czy laminat jest dedykowanym laminatem do folii? Tak, to zawsze powinno iść w parze!
ile wynosi okres gwarancji? (jest on uzależniony również od użytej folii. Każdy producent określa okres w karcie technicznej produktu.)
jak należy pielęgnować folię? lub czego nie robić aby ją uszkodzić?
Sprawdź naszą ofertę reklamy na samochodzie! Zweryfikujemy Twoje zapotrzebowanie, dobierzemy odpowiedni produkt, zaprojektujemy grafikę jeśli będzie taka potrzeba a na końcu okleimy pojazd.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.